„Светот на Биби“ го прави следниот чекор кон интернационализација со потпишување на стратешки договор со „VISMANIMATION“, независна консултантска фирма од Милано, Италија, специјализирана за медиумската и забавната индустрија. Основачот, Луција Висмара, има повеќе од 20 години искуство во продукција и дистрибуција на анимација за деца.
„Светот на Биби“ е бренд со цврсто поставени вредности – забавувајќи ги децата, тој ги учи за важноста на природата и животните, што целосно се усогласува со визијата на Висмара. „Сакам да промовирам содржини со социјална релевантност, не само забавни или едукативни, туку такви што имаат вистинско позитивно влијание врз идните генерации,“ вели Висмара.
Целта за 2025 година е да се создаде широка мрежа на партнери кои ќе помогнат во растот на брендот низ различни земји. Висмара истакнува дека денешниот пазар е динамичен и исполнет со предизвици, но со правилен пристап и стратешка визија, „Светот на Биби“ може да ја пренесе својата едукативна и еколошка порака на глобално ниво.
„Сказните на Биби“ веќе се преведени на англиски, хрватски, српски, албански, бугарски, турски и шпански јазик, и нивната популарност расте. Во моментов, цртаните филмови се дел од програмите на водечки регионални телевизиски канали како што се РТЛ Коцкица (Хрватска), Декси ТВ (Србија и Црна Гора), Тропик ТВ (БиХ), Поп ТВ (Словенија), МТВ (Македонија), а наскоро прикажувањето ќе започне и во Бугарија, Турција и неколку земји од Латинска Америка.

