Во соработка со познатиот бренд за сладолед Van Leeuwen, британскиот пејач својот претстојниот албум го претвори во уникатна ледена слатка изработка.

Неговиот осми студиски албум, „Play“, ќе излезе во петок, 12 септември, а четирикратниот добитник на Греми награди одлучи на обожавателите да им понуди слатка инспирација од новиот албум.

Пејачот го опиша албумот „Play“ како враќање кон „големиот поп“, а таа енергија се рефлектира и во соработката со Van Leeuwen. „Play Pink“ нуди весел вкус со розова база со вкус на пунч, измешан со пита и парчиња колач од гуава. Ограниченото издание ќе биде достапно во повеќето Van Leeuwen салони во Њујорк, додека траат залихите.

Ова не е првпат брендот за сладолед да соработува со познати личности. Van Leeuwen гради репутација преку колаборации со бројни јавни личности. Летово, брендот се здружи со Кајли Џенер за сорбет со вкус на праска и манго, а во јуни 2024 со Сабрина Карпентер за сладолед со вкус на еспресо. Меѓу нивните соработници се и НБА ѕвездата Џими Батлер и пејачката Марен Морис.

Leave a Comment

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *