Некогаш омиленото место на Парижаните, Елисејските полиња, во последниве години локалните жители постојано го напуштаат бидејќи популарните продавници и кина им отстапија место на луксузните бутици, а авенијата стана „резервирана“ за богатите туристи, пишува Гардијан.

„Тоа е начин да им се каже на Парижаните: „Вратете се во Елисејските полиња“, за да им покажеме дека авенијата не е само место за купување луксузни предмети“, рече Марк-Антоан Жамет, шеф на Комитетот на Шанзелизе, кој го организираше настанот.

Околу 273.000 луѓе се пријавија да учествуваат на големиот пикник, а 4.400 беа избрани да седнат во групи од по шест лица на црвено-белото ќебе за пикник долго 216 метри, опишано од организаторите како „најголемото покривка за маса во светот“.

Осум партнерски ресторани, меѓу кои и познатиот Fouquets, кој со децении беше рај за француските филмски и музички ѕвезди, обезбедуваа оброци за излетниците, од багети со шунка до салати Цезар, предјадења од суров зеленчук и макарони.

„Илјадници луѓе на пикник на една од најпознатите авении во светот, во близина на Триумфалната капија – тоа е вистинска популарна и гурманска прослава“, рече почесниот гостин на настанот, поранешниот готвач на Елисејската палата, Гијом Гомес.

Одборот постојано предупредуваше дека иконската авенија го „изгуби својот сјај“ во последните 30 години, станувајќи жртва на промените во потрошувачките навики и кризи, вклучително и протестите на „жолтите елеци“ и пандемијата на корона вирусот.

Пред многу години, француско-американскиот пејач Жо Дасан ги прослави Шанзелизе во песна од доцните 1960-ти, кога авенијата беше на врвот – „На Шанзелизе ќе најдете сè што сакате“.

Leave a Comment

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *