Здравјето и благосостојбата остануваат главен приоритет за европските потрошувачи.
Студијата покажува дека едно од четири лица во Европа ги става здравјето и благосостојбата во фокусот, при што генерациските разлики играат значајна улога: младите се ориентирани кон фитнес, убавина и ментален баланс, додека постарите генерации се фокусираат на губење тежина и превенција од болести. Спиењето е клучно – 66% од испитаниците велат дека имаат доволно сон, благодарение на самогрижа, вежбање и избалансирана исхрана. Кога станува збор за храна, најважни критериуми за потрошувачите се: свежина, нутритивна вредност, контролирани порции и намалено грицкање.
Интересно е што 48% од испитаниците велат дека сакаат да се наградат себеси секојдневно со мали моменти на среќа, најчесто во кругот на семејството. За младите од 18 до 34 години, дома и природата стануваат сѐ попопуларни локации за дружење, што е поврзано со финансиска рационалност, според студијата.